Vozniki ekipe Intherm racinga uspešni v Daytoni



Že 65. ponovitev slovite dirke v Daytoni je za nami in Slovencem se je posrečil izjemen uspeh. Članom Inotherm Honda teama je uspelo preseči svoje zastavljene cilje, saj so pred odhodom v Daytono ciljali na uvrstitve okrog 30 mesta.
Po 68 krogih odpeljane dirke je Boštjan Pintar dirko končal na 20., Boštjan Skubic po dveh urah in pol le 8 sekund za njim na 22. in Dejan Šenk na 44. mestu, izmed 69 tekmovalcev, katerim se je uspelo kvalificirati na dirko.
Dirka je minila v znamenju sončnega vremena in visokih temperatur, ki pomenijo še dodatno obremenitev za gledalce. Štart je potekal dokaj mirno in Pintar je lahko štartal v prvi skupini 40 voznikov, medtem ko sta morala Skubic in Šenk, zaradi slabšega kvalifikacijskega časa štartati v drugem valu, kar že na samem zacetku pomeni neugodni 10 sekundni zamik oziroma pribitek. Ce bi lahko štartala v prvem valu dirkačev, bi tako Skubic in Šenk profitirala še nekaj mest. Rezultat je seveda navdušujoč, a brez težav tudi tokrat ni šlo.
Pintarjev hendikep je bil ob dolivanju goriva, saj zaradi novega sistema nalivalnega grla njegov motor ni bil kompatibilen z napravo za hitro dolivanje goriva med postanki v boksu in je tako ob dveh postankih vsakokrat izgubil nekaj sekund v primerjavi z konkurenco. Dejan Šenk je v ogrevalnem krogu pred štartom opazil, da na njegovem motorju pušča hidravlični sistem prednje zavore, kar je bila posledica napake pri menjavi olja, tako, da je za več kot pol minute zamudil štart, ko so mehaniki odpravljali napako in je zato za vsemi dirkači štartal iz boksa, Boštjan Skubic pa se je zadnja dva dneva v Daytoni boril z precej povišano telesno temperaturo in je zato dirko končal močno izčrpan! A vsi trije Slovenci so seveda veseli tudi celih kosti, saj z ovala v Daytoni marsikoga odpeljejo v medicinksi center. Tudi tokrat je v 58 krogu dirke prišlo do hudega padca, katerega je zaznamoval prihod varnostnega avtomobila na progi, ki je tam ostal vse do 62 kroga dirke.
A konec dober vse dobro, pravijo v Inotherm Honda Racing teamu in se te dni, enako kot Hondin tovarniški voznik Jake Zemke, ki je prvič v karieri zmagal na tej peklenski preizkušnji, veselijo uspeha, ki je ob pomanjkanju medijskega zanimanja, dirkališč in sponzorjev na žalost na domačih tleh še vedno podcenjen.

BOŠTJAN PINTAR 20. mesto

"Ne morem verjeti, da mi je zares uspelo! Že samo uvrstiti se na dirko Daytona 200 so sanje vsakega motociklističnega dirkača in pred odhodom sem na tihem upal, da mi bo uspelo. Že dejstvo, da smo se na dirko uvrstili vsi trije je noro dobro, a da jo bomo končali tako visoko je bilo skoraj nerealno pričakovati. Med samo dirko mi je nekajkrat uspelo priti celo na 18. mesto Skubic, ki mi je ves čas dihal za vrat je bil 19. Po prihodu varnostnega avtomobila so se stvari malce obrnile in izgubila sva nekaj mest, a rezultat je vseeno sanjski. Najbrž bom šele jutri dojel, kaj nam je zares uspelo sem pa trenutno močno utrujem. Kljub temu, da sem vedel marsikaj o dirki Daytona 200 si nisem predtstavljal, da bo stvar tako naporna. Visoke hitrosti in vožnja na meji z najboljšimi dirkači sveta, na strmo nagnjenem ovalu, zahtevajo popolno koncentracijo, a ne le za deset ali dvanajst krogov temveč za skoraj tri ure. Če bi imel na voljo tovarniški material in sistem za hitro dolivanje goriva ter menjavo gum, bi lahko posegel še nekaj mest višje. Morda pa si to lahko obetam drugo leto."

BOŠTJAN SKUBIC 22. mesto

" Dirko sem začel z desetsekundnim zamikom, ki te v štartu stane nekaj mest. Skozi samo dirko mi je šlo vse po planu in svoji dobri telesni pripravljenosti se lahko zahvalim, da sem proti koncu dirke, ko je konkurenca že pričela izgubljati moči lahko še dvignil svoj tempo in prehitel kar nekaj dirkačev. Edina težava je bila v tem, da sem pred dnevi na vetrovni plaži v Daytoni staknil močan prehlad in me zato že dva dni kuha močna vročina. Kljub pasji vročini in več kot 30 stopinjam celzija me je je na motorju ves čas močno zeblo. Upoštevajoč ta dejstva sem z doseženim še toliko bolj zadovoljen, saj je to po petih letih dirkanja na tem dirkališču moj daleč najboljši rezultat, res pa je, da nam je tokrat tehnika služila odlično. Moja Honda CBR 600 je delovala brezhibno in tudi mehaniki so opravili svoje delo super. Zahvale za uspeh gredo celotni ekipi Inotherm Honda Teama."

DEJAN ŠENK 44. mesto

"Na začetku ogrevalnega kroga sem opazil, da imam na rokavici olje. Ko sem ugotovil zakaj gre sem se še pred štartom zapeljal v boks in fantje so skušali odpraviti napako. Zaradi pretegnjenega vijaka je počilo tesnilo na oddušku za zavorno olje. Ostati brez zavor pri več kot 300 km/h ni prijeten občutek a napaka je bila povsem naša. Tako sem zamudil start dirke in na Daytono 200 odpeljal iz boksov z malo manj kot enominutno zamudo. Še med drugim in tretjim postankom za dolivanje goriva je moja ekipa odpravljala napako in zadeva je k sreči z nekaj improvizacije zdržala do konca. Z rezultatom sem zadovoljen ugotovil pa sem, da bom moral še dodelati svojo pripravljenost za nadaljevanje letošnje sezone, saj so mi proti koncu dirke začele pohajati moči in tako sem se enkrat uštel pri zaviranju na koncu ravnine, a na sreči je bil asfaltni iztek dovolj dolg in ograja dovolj daleč, da sem rešil situacijo in se ujel. Dirko sem lahko nadaljeval a izgubil nekaj mest, ki sem jih bil pred tem krvavo prigaral. Vedel sem, da je dirka v Daytoni trdo delo, a da je napor tako velik kljub vsemu nisem pričakoval. Mislim, da imamo nocoj v našem moštvu tri dobre agrumente za slavje.

Rezultati