Novice

14.05.2012 Med zmagovalci na Prilipah tudi Luka Milec
AMD Brežice so pretekli konec tedna gostile voznike motokrosa ki vozijo Evropsko prvenstvo v kategorijah EMX 65, EMX 85 in EMX OPEN. V dveh vremensko različnih dnevih je skupaj nastopilo 74 voznikov. Kakor je bilo spremenljivo vreme za organizatorja, so bili spremenljivi tudi rezultati slovenskih voznikov na tej dirki. Po sobotnem res vročem in uspešnem dnevu za slovenske voznike, je sledil nedeljsko precej hladen dan za gledalce in tudi manj uspešen dan za slovenske voznike.
Ker je bila vremenska napoved za nedeljo slaba, se je organizator z vodstvom dirke odločil, da se v soboto odpeljejo vsi treningi in kvalifikacijske vožnje po urniku, ter da se odpeljejo tudi obe finalni vožnji za EMX 65. To se je v nedeljo zjutraj izkazalo za dobro odločitev, saj je iz sobote na nedeljo močno deževalo in močno namočilo progo, ki bi bila za razred EMX 65 verjetno prevelika ovira. V kvalifikacijski dirki je EMX 85 je nastopilo 36 voznikov, kjer je bil najhitrejši francoski voznik Herbreteau. Od slovenskih voznikov v tej vožnji se je na trinajsto mesto uvrstil Nick Škorja. Kvalifikacijska vožnja v EMX OPEN je potekala v znamenju Kraglja , ki je bil prepričljivo hitrejši od Šipka, Tyletskega, Morozova in Tonija Mulca.
Na prvi vožnji EMX 65 je Luka Milec v tretjem krogu prevzel vodstvo in ga obdržal vse do cilja. Na osmo mesto v tej vožnji se je uvrstil Maks Mausser, Staša
Braniselj pa je v cilj zapeljala na desetem mestu.
Tudi drugo vožnjo EMX 65 je najbolje začel Milec, ki pa je tri kroge pred koncem na ciljni ravnini padel in vodstvo je prevzel Italijan Facca, ki pa ni zdržal pritiska in v zadnjem krogu tudi on padel, ter tako izgubil zmago v drugi vožnji, kakor tudi poznejšo skupno zmago v tem razredu. Tako je zmagovalec druge vožnje postal švicarski voznik Ramella, drugi je bil Facca, tretji pa Milec, kar je bilo dovolj za skupno zmago. Mausser je osvojil v tej vožnji sedmo, Branisljeva pa 12 mesto.
Nedelja se je pričela z izpusti vode iz zavojev na progi in z zamikom urnika treningov do prvih finalnih voženj. Najprej so se na finalno vožnjo pognali EMX 85, kjer je najbolje začel španski voznik Prado, na kar ga je pozneje prehitel italijanski voznik, zmagovalec te vožnje Camporese. Zelo dober sedmi je bil v tej vožnji Škorja.
Drugo vožnjo v tem razredu je najbolje začel in vodstvo zadržal do konca francoski voznik Herbretau, ki je slavil tudi skupno zmago pred Camporesejem. Zelo dobro je bil na progi tudi Škorja, ki pa je v predzadnjem krogu najprej padel, v naslednjem krogu pa še imel tehnično okvaro motorja, tako da z odlično uvrstitvijo ni bilo nič.
V razredu Open se je veliko pričakovalo od Kraglja, ki je to tudi upravičil v prvi vožnji. Povedel je Šipek pred Tyletskim, vendar je Kragelj opravil z obema še preden so vsi prvič zapeljali preko ciljne črte in prepričljivo slavil v tej vožnji.
V drugi vožnji pa se žal ni izšlo vse po željah organizatorja in slovenskih gledalcev. Takoj po štartu v prvem zavoju je prišlo do prerivanja med vozniki, padca več voznikov in med njimi je bil tudi Kragelj. Pri tem padcu je prišlo do večje poškodbe njegovega motorja in sanj o skupni zmagi je bilo konec, saj ni mogel nadaljevati z vožnjo. Tako je bil po tej zelo razburljivi drugi vožnji zmagovalec hrvaški voznik Šipek pred Morozovom. Šipek je bil tudi skupni zmagovalec EMX OPEN.
Kljub temu, da je ta proga zelo zahtevna in da je bila v nedeljo zelo namočena, večjih padcev in poškodb ni bilo. Organizacija te dirke je bila zelo dobra, kar potrdil tudi predsednik žirije iz Danske Peter Hansen.
Rezultati